Pazartesi

Maybelline Rocket Maskara

Ben bu maskaraya aşığım. :) !
Doğruyu söylemek gerekirse aman aman uzun mu uzun kirpiklerim yok , kısa ve seyrekler ne yazik kii :/ Bu maskara elime geçen ilk maybelline maskarası oldu. Çünkü benim için maskaralar genelde hayal kırıklığı o yüzden sevmiyorum maskara kullanmayı. Sorun maskaradamı hayır ama kendimi bildiğim için almıyorum. Ne olduysa bu maskarayı aldım .
öncellikle ambalajı çok dikkat çekici genelde zaten tüm maybelline maskaralarının yegane özelliği :)

Fırçası bu şekilde görüldüğü gibi ,fırçasını çok sevdim ben tek tek ayırıp pek dolgulunluk vermesede iş görüyor uzatıyorr birde :) Biraz daha dolgunlaştırsa daha çok iş görürmüş. Sürekli kullandığım bi maskara görüldüğü üzere zaten yıpratmışımm baya.Neyse konumuza dönelim yapısı oldukça akışkandı ilk zamanlar ama zamanla koyulaştı ilk sıralara göre yine sürürken kayıyo bundan hoşlanmasamda beni maskaralarla barıştıran maskara oldu kendisi fiyatı 14 liraydı. Umarım begenmişsinizdir ! Diğer bi yazında görüşmek üzere hoşçakalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar